Yarenserkan 4+6 gunluguz fakat iki kere ufaktan hafif kahve tonu leke geldi zararı var mi neden boyle oluyor lütfen yardim edin tecrubesizlik çok zor ya 😢
Bebisaskina Yarenserkan cnm aynen bnada 2 kere oyle geldi 6+3 bnm. Doktora gttm her ihtimale karsi progestani verdi.. bide ultrasonda baktķ iyiydi bebegm. Bnce bi doktora git.. ne olur ne olmaz önlem icin.
Oge Yarenserkan dr a gidin hemen dr unuz baksın kanama var mı diye ona göre ilaç verir size gebeliğinz çok erken beklemeyin
Melissscim Yarenserkan canım ben 5+1 deyim dün dra gitiim hafif adetin ilk günü weya adetin son günü tarzı lekelenmen olursa korkma dedi ve kasık agrısı adet sancısı tarzı sancı akıntı olursada korkma dedi eşin gelene kadar ayaklarının altına yastık koy uzan eşin gelincede dra git ama sakın duş alma dua et Allah yardımcın olur inş 🤗
Sevval Yarenserkan kan değilse rengi korkmana gerek yok daha çok küçük bide kahverengi leke demişsin yerleşme lekesi o merak etme bnde de oldu dr olur byle şeyler kan gelmedikçe sorun yok ddi sende kötü düşünme 🙂🙂
Oge Yarenserkan imkanınız varsa taksi çağırın yada hiç kalkmadan eşinizi bekleyin de gece gidiceksnz hastanede kdn doğm dr u var mı önce onu sorun gece nöbetçi yoksa hiç bir şey yapmıyorlar hamilelere gönderiyorlar eğer yoksa eşiniz izin alıp gelsin
Yarenserkan Melissscim Canim o kadar bile yoktu çok azdı yani damladan minik fazlaydı bi kere geldi bi daha gelmedi dun yani
Azra Canim herkezde deyisik oluyor kimisinde normal kimisinde degil , mesela bende normal degildi , seni korkutmak istemem ama bir an once doktora gitmelisin ben gitmemistim ve bebegim dustu , allah bebegini sag salam kucagina almayi nasib etsin
Sevval Yarenserkan önemli değildir oda gittiğin dr progestan verir büyük ihtimalle canım bnde ara ara oluyo ilaç kullanıyorum olmuo bi süre adet dönemi yaklaştıgındada az lekelenme oluyor sıkıntı yapma 😉🙂