SeeDaa Tuzla devlete hulusi beye gidiyorm doktorum cok iyi ve ilgili fakat devlet hastanesi olduğu için korkuyorum yinede.. Acaba bu hastane de doğum yapan varsa beni aydınlatabilirmi acaba 😊