Ben anlamıyorum arkadaşlar daha önce de böle postlar acılmıstı kimisinin doktoru diyorki normal dogum olmaz cok riskli kimisinin doktoru da diyorki aman sezeryan olmaz neye göre kime göre anlamadım gitti Şuan 34 haftalığım ve kafamda deli sorular var sebebleri ile açıklamaları ile keşke doğumunu yapan arkadaşlar bizi aydınlatsa bizim ailede genetik bu rahatsızlık ablam 0,8 dozla acil doguma alındı 36.haftada doğurdu sezaryan oldu yüksek doz kullanmasına ragmen ameliyatını oldu çıktı bi risk hayati bi durum yaşamadı normal dogum yapan birine rast gelmedim daha ve korkuyorum doktorum da normal dogum diyor riskli olsa normal diye ısrar eder miydi ?