Ben yurtdisindayken tedaviye baslamak icin ordaki doktora gidiyodum,tabi o arada belli de olmaz pat diye kendiliginden hamile kalabilirsin,o ara kist vardi kist gitti mi diye baktirmaya giderken aklima geldi,kendi doktoeruma dedimki ya kistler gittiyse ve ben kendi kendime hamileysem simdi beni alttan muayne edicekler.
doktorumda bukdr kucukken alttan edilebilir bisey olmaz demisti.bilmiyorum valla ztn bu sbh bi kan gorup kalp krizi gecirdim