Yapmasada olurda 😀 3,5 kg olmayan bebeklerde ben çatı muanesi yapmıyorum dedi bizim bebekse geçen hafta 2.800 dü benm şimdi anlamadığım . Herkes yazıyo 37-38 haftalığım 2 cm açklk var vs diyor
Belki benmde vardır ben evde sancı veya sumu beklicem ki 🙄