Herkese iyi günler. 12+4 haftalık hamileyim. Son kontrole iki hafta önce gittim. Doktorum bir ay sonra gelmemi söyledi. Ama benim içim rahat etmedi enazından kalp atışını duyayım diye sağlık ocağına gittim. Oradaki ebe çok ilgili sağolsun. Bizdeki cihazlarda en erken 14 te duyulur duyamayabiliriz panik olmicaksan bakalım dedi ben de olur dedim ve dediği gibi duyamadık. Sağlık ocağına gidenler 14 ten sonra mı duyuluyo. Devlet hastanesine uzak evim ama yine de gitsem mi bilemedim. Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi:(