arkadaşlar 26 hafta dolup biticek bu hafta yeni çıktı daha belim agrısından ölüyorum ayakta duramıyorum iş yapamıyorum vel fıtığı gibi oldum anca yatınca geçiyo yanlarıma vuruyo karın cevremde geziyo bu agrılar sizdede oldu mu sonra geçiyo mu çok zor 😔😔