Kızlar 30+4 deyim sabahları ilk kalkışım hep çok ağrılı oluyodu bugün iyice zor oldu nerdeyse yürüyemicem bacak aramda aşırı ağrı oluyo. Doktorum bebek baskı yaptığı için diyo vitaminler verdi ama bu kadara kadar da olur mu anlamadım bu haftalarda sizlerin nasıl🤔😥