Bahara benim de ablamın bebeği var 2 yaşında, ondan park yatak, beşik, emzirme yastığı, kıyafetler vb bisürü şey geldi. Ben de baya aldım mobilya siparişi de verdim odası için çünkü 1 ayda hazırlanıyomuş 2 ayda kokusu çıkıyomuş öyle diyolar anca olur dedim. Jokerin anne bebek listesi var ya ondan aldım ihtiyaçları aldıkça tikliyorum çok güzel bişey aklında olsun senin de