Kızlar geceden berimgöbeğimin altından rahmime kadar bi sancı bi sertleşme oluyo kasılma olayı bumu onuda bilmiyorum ilk defa başıma geliyo. Afedersiniz lavaboya çıktıgımda rahatlıyorum gaz sıkışması mı oluyo diyorum ama önceden de oluyodu bu kadar canım yanmıyodu..birden ayapa kalkınca doğrulamıyorum ama dediğim gibi gaz çıkınca gevşiyorum.ilk olduğu için anlam veremedim başına gelnler yazabilirmi başka bi nedeni olabilirmi 23 haftalık hamileyim bu arada