Nur08 37+5 icin doktorun erken demedimi acaba benimki erken diyor 🙄 bobrek buyumesi yapti bebis bende, agridan duramiyorum, geçmeyen bi enfeksiyonum var antibiyotikten sonra bile akıntı devam ediyor ve doktorum da agustosun 3unde izne ayriliyor. Kendi gelmek istemezse sezeryan olsak dedim 37+3 oluyoruz, erken olur kuveze girebilir bekleyelim 39a kdar dedi. Zaten agrilar dayanilmaz oldu birde doktorum yokken gelirse diye tedirginim. Kendi gelirse sıkıntı yok sezeryan olursa kuvez olabilir biraz sacma degilmi 😔