Masa kısmını anlamadım canım ya. Normal doğum dikişi di mi? Normal doğumun sancısı, dikişi, ne zaman olcağı belirsizliği, küçücük yerden bebeğin çıkması konuları beni aşırı korkutuyo bunların yarısı bile olmasa cesaretim çok olurdu. Bizim müge hanım genelde sezeryan yapıyo isteyen hastalarına ben bile kaç kere denk geldim ameliyata gitti ya da gitmişti. Sen ne güzel kurtuldun bana dua et :(