Ben yaşadım kuzum 4 hastalıkken hamile olduğumu öğrendim ara ara kanamalarım sürekli oldu.16 haftalık ikizlere hamileyim 12. Haftamdan beri kesilmeyen kanamam var ve kanama alanım çok büyük ama bebeklerle ilgisi yok rahmin alt kısmında kesilmesini bekliyorum hastanede bile yattım 1 hafta.Progestanı günde 3 kez içiyorum 200 mg ve haftada 2 iğnesini oluyorum çok şükür bebeklerde bi şey yok Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah ❤️