mf_ozturk Semabolat biz 26 yız canım ama hemen hemen hazirlikların cogu bitti Sadece kıyafet alış verişini cok yapmadım cunku kışa geliceği icin hep yazlık seyler var Zaman da hiç gecmiyo ya 😅
Prensesgeliyor Semabolat bgun tam 27 hazrlklar da btti gibi ufak tefek şeyler kaldı allhin izniyle onlarıda tmamlamak nasip olur
Rhm_avc Bnde 27 ym kıyafetleri nasl alcaksnz yada aldnz. Hemen büyüyır çok almayın diyolar BN 3 6 aldım çoğunluk.
Julican Rhm_avc ben daha almadım, devamlı yatıyorum kısalık dolayısıyla ne zaman alınır bilmiyorum 🤷♀️