27+6 olduk ama dışardan hala hamile olduğum anlaşılmıyo sizlerin karnı belli mi acaba eşim sürekli kilo almadın diyip duruyo 🙄 doktora sordu kendisi doktor normal olduğunu söyledi göbeğimin ama dışardan belli olmuyor ısrarla ayrıca bebeğimizin kilosu gayet iyi haftasıyla uyumlu herşeyimiz normal sizlerin karnı kaçıncı haftada dışardan belli olmaya başladı ?