CananENES Minigimveben sızde mı medıcal park bahcelıevlere gıdıyosunuz kaç haftalık hamılesınız doktorunuz kım😊
CananENES Minigimveben bende 37haftalık hamıleyım Fatma hanıma gıdıyorum ama Suat beyde cok pozıtıf dıye duydum
Minigimveben CananENES evet fazlasiyla pozitif ilk gebeligim oldugu icin biraz tedirgin ve merakli oluyorum haliyle😊ama daha ben sormadan herseyi anlatiyo insallah boyle gider hep
Minigimveben Edu ucretler konusunda pek bilgim yok canim ozel sigortam var sirket karsiladigi icin odeme yapmiyorum
Sumeyraftt Bende bekleyeyim o zaman 😁 medıcanaya gidiyorum ben ama Doğum için medıcalparkı istiyorum Doğum yapan biri aydınlatır umarım bizi
CananENES Minigimveben aynen ınsallah öyle gıder sağlık ve sıhatle Doğumhaneyı ve ebelerıde merak edıyorum bılen bırı olsa keske
Girlmom Minigimveben evet öyle gerçekten ben 23. Haftamdayım Suat beye gidiyorum çok pozitif espirili 🥰😃
Girlmom Ben medicalpark Bahçelievler’de başka bi hastalığımdan dolayı yatmıştım hemşireler çok ilgiliydi odaları çok güzel geniş ve temiz banyosu da var lüks otel odası gibi ama Doğumu bilmiyorum nasıl olur