Evet bende hikaye okuya okuya bebeğime kavuştum burada 🙏🏻 Cumartesi günü ilk bebeğimle hadi kızım artık son derece heyecanlıyım bugün gel nolur diye karnımda konuşmuştum 😂39+3 haftalıktım🙈 Cumartesi günü de doktora gitmiştim eli kulağında ama bu gececi gece gelir demişti herneyse Cumartesi günü gecesi 2 civarlarına kalktım wcye gittim ve kan geldi benden çok azda sancım vardı. Anlamıştım nişanımın geldiğini be duşa girdim sonrada doktora gittim nstye bağlandım sancılarım 100lerde ama bn öle hissetmiyorum fazla nese doktorda alttan baktı bi cm açıklık daha yolun başındasn en az 12 saat bekleriz açılma için dedi. Eve geri gittim aradan yarım saat geçti ben tam uyucam içimden bişe söktüler sanki derken bi kaç saniye sonra suyum geldi😱 ben hemen geri doktora gittim ve artk yatışım yapılmştı. Nstye bağlı kaldım bi yarım saat düzensiz olduğu için ve suyumda geldiği için doktor enfeksiyon kapmasın bebek diye suni sancı vermek istedi bnde mecbr kabl ettim normalde hiç istmediğim en korktuğm şey😖 suni sancı almaya başladm bi beş dk geçti nstye bağlı kaldığım makine aniden ötmeye başladı ve ebeler falan başıma toplandı bebeğin kalp atışları düşüyo diye doktoru aradılar doktor sezaryana alıyorz hastayı hazırlayın derken eşimle görüştükten sonra kendimi ameliyathanede buldum😳 çok ürkütücü biyer aneztesi teknikerler çok ilgileler ama insan korkuyo neyse bu spinal anztesi olucaktm çünkü karnm aç değildi . Ameliyat başladığında 5 dk sürmeden kızımı çıkarttılar yandan onu izliyorm mua oluyor ağlıyor snra yanıma getirdiler öptüm kokladım çok başka bi duygu gerçekten anlatılmaz yaşanır. Sezaryan çok kötü bişe bence sonçta kesiyolar seni ilk gün çok acı çektim ağrım oldu bnde bugün 3. Günüm ve daha iyiyim. Bebeğim 3180 kilo doğdu. Sorularınz varsa alabilirim arKadaşlar👯 Herkese hayırlı doğurmalar diliyorum😚😚