Nesli1509 Merhaba arkadaşlar 2e. Haftamdayım ve halen burun kanamam var sizlerde de devam etti mi bu haftalara kadar?
aysenturna Burun kurulugundan da oluyor susam yagini gunse 2 defa cok az burun deliklerinize surerseniz rahatlatir 😊