Sumeyranur Merhaba şuanda 39+3 haftalık hamileyim normalde bugüne kadar hiç sancım yoktu fakat bugün saat sabh 5 e geliyor fakat hala uyuyamadım bacaklarımda adet olacakmışım gibi sızı var ve kasıklarımdada hissediyorum bu sızıyı yani ilk hamileliğim olduğu için tam olarak ayırt edemiyorum ama saat 1 bucuktan beri bu sızı hiç geçmedi sizce doğum başlangıcı olabilirmi dayanılmıcak gibi bi sızı değil ama uyutmuyoda, kalkıp sıcak duşta aldım ama geçmiyor sizce nedir
Buradem16 Cnm ben iki saat oldu doğum yapalı..yeni yeni başlıyor olabilir saate bak devam ediyormu diye .. sıklaşinca doktorunu ara olurmu.. inşallah çok kolay geçer.. kasık ve belde daha çok hissediyosun ..duşa gir öyle git hastaneye bide karnını doyur sakın aç gitme ki son ana gücün kalsın nasıl olsa hastanede yiyemiyorsun..hurma ye varsa bide
Sumeyranur Buradem16 Buradem16 canım rabbim sağlıkla büyütmeni nasip etsin bebeğini inşallah darısı başıma, hurma yedim demin 3-4 tane rahatlatır belki diye uzanıyorum simdi belki gelip giden sancılar varsa hissedermiyim diye ama hissedemiyorum yada anlamıyorum bilmiyorum ki daha önce hiç yaşamadım çünkü ama kasıklarımdaki ağrı ve bacaklarıma vuran sızı hiç bitmiyor hala devam ediyor sıcak duşta aldım ama napsam bilemedim doktorum 3 dkkada bir düzenli sancı gelecek demişti ama o şekilde bi durumum yok şuanda
Hmdeatas Buradem16 normal dogum mu yaptın acaba? Lavman yapıyorlarmıs sanada yaptılar mı? bu arada Allah analı babalı büyütsün inşallah gozun aydın
Buradem16 Sumeyranur bence uyuyabiliyosan ve uzaninca geçiyorsa o doğum sancısı değil..iyi dileklerin için de çok sağol 😘
Sumeyranur Buradem16 yok canım uyku hiç tutmuyor ve hiç geçmiyorda ama dediğim gibi dayanılmıcak gibi değil sızı var kasıklarımda ve bacaklarımda beklicem dayanılmaz hale gelene kadar eğer o derece olursa doktoruma haber verip giderim artık ama ilk defa olduğu için belki geçicidir diye bekliyim diyorum Buradem16
Buradem16 Hmdeatas Allah razı olsun cnm..evet normal oldu belli bir açıklığa gelince lavman yaptılar evet..
Buradem16 Hmdeatas ay cnm sakın hiç biseyden korkma burda abartiyolar..ağrı eşiği düşük ve vajinismusu yenmiş birisi olarak yaptımsa herkes yapar. Su patlatma,alltan bakma ,lavman , dikiş hiç biri zor şeyler değil..sen sadece sanciya odaklan
Kubishcan Sumeyranur ben dun gece yatarken oyleydim bir saat once lavabya kalktim kalkarken suyum geldi (sanirim, baya baya sivi bosaldi cismi acaba dedim ama yeni yapmistim..) suanda biraz kan geliyor .. ama hicbir agrim yok hastaneye gitmelimiyim ki 😱
Buradem16 Sumeyranur artık sen kendini bilcen cnm her zamankinden değişik ağrılar sa siklasmasina bak ara doktorunu
Sumeyranur Kubishcan git bence canım suyun gelmiş sonuçta sancıyı hissetmesende su geldikten sonra kesin gel demişti bana doktorum
Buradem16 Kubishcan suyun ve kanaman gelmiş git bencede benim hepsi hastanede oldu evden tek sanciyla geldim