EUEUEU Kızlar 23 haftalığım uykularım kaçmaya başladı bile.bnde arkama 3 yastık alıp hastane yatagında yatar pozisyonda yatıyorum bunun bir sıkıntısı olurmu acaba. Sırtüstü tehlikeliya bundan emin olamdım
R_Arslan EUEUEU sen sirt ustu degil oturur pozisyonda yatmis oluyorsun canim sanmiyorum bi sikinti olacagini
Cansdfn Kızlar konunuzla hiçbir alaka yok ama yardımınıza ihtiyacım var 😔 makat bölgem çok fena kaşınıyor beni uyutmadı bu saate kadar ne yapmam lazım 😔😔😔