Bsra_95 Beto annemler de var kanka senelerce klimayla ısındık serinledik ama bana iyi gelmiyodu astımım oldugu için tıkıyodu kanka beni
Bsra_95 Beto böyle düşünme işte olması gerektiği gibi hissetmeye bak evladın kur hayalini hayal kurmaktan ne olcak
Bsra_95 Beto öyls düşünmücen işte onun rızkı o kadar dı olanların senin hayal kurmanla hiç bi alakası yoktu sonuç olarak sağlıkla kucağına aldığın zaman hamilelik duygusunu bebeğini hissettiğin anları özlüyolarmş genel de :)
Beto Bsra_95 şimdi bisey olmaz ya ama onun nefes alıp vermesi acısından çok zor olur havada nem birakmiyo
Bsra_95 Beto ay onu bilmiyorum da beni bile cok etkliyodu cok saglıklı değilmiş işte ama sıcaklar soguklar sorun olunca hep böyle yapılıyo
Beto Bsra_95 napiyosun caniminici😁😁 Konuşmadık kaç gündür kaç haftalik oldunuz bidaha doktora çıktın mi
Bsra_95 Beto iyiyim canımın içi uzanıyorum srn napıyosun :D yok gitmedim doktor 1ay sonra gel dedi. 2hafta sonra teste gidicem ve bi diger iki hafta sonra da kendi doktoruma gidicem dahaa çoooook var :( sen naptın gittin Mi kuzu
Bsra_95 Beto benim de dün içim dışıma çktı resmen hala bulantılarım devam ediyordu geçmesi gerekirdi diye düşünüyorum :(