Morkelebek01 30.haftayla beraber çatlamaya başladım oysaki kremler yağlar sürüp duruyordum bir gün aynaya baktım şok oldum moralim çok bozuldu iki dalgalı çizik gibiydi ama durduramadı harita gibi yukarı çıktı kaşıktan başlayarak şuan 39+5 im kızdım sinirlendim birşey fayda etmiyor diyor artık sürmeyi bıraktım alıştımda zaten zamanla onlara