İlk öğrendiğim günü hatırladım 😊 gerçi hiç unutmadım 😅 17+3 üm hala inanamıyorum anne olacağıma. Hem Muhteşem bişey hem korkunç bişey 😂 tüm duygularım alt üst ☺️ İnşallah hepimiz yavrularımıza çok iyi anne baba oluruz inşallah onlar sağlıkla dünya ya gelir hayırlı evlatlar olurlar 😍