Merhaba hanımlar. Bende 29 haftalık hamileyim 3 hafta önce şeker yüklemesi yapıldı ve değerlerim yüksek çıktı. Ailemde diyabet yaygın malesef yatkınlığım da olduğu için kaçınılmaz oldu ve yükleme yaptırdım. 3 hafta diyet uygulaması ile 3 aç-3 tok şeker ölçümü yaparak not aldım. Bugün insülin başlangıcı verdi doktorum malesef. Önce çok üzüldüm ama foruma girip insanların sıkıntılarını okuyunca çok şükür bu kadarına dedim 😣 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻