Ozlemkavak Merhaba ben 35 haftalık hamileyim ve karnım neredeyse bir haftadır çok şiddetli kaşınıyor sürekli nemlendirsemde geçmiyor bu sorunu yaşayan ve önerisi olan var mı acaba.?
espalp Ozlemkavak çatlayan yerler kaşınıyor benim. Avucumu sürtüyorum daha da çatlar diye korkumdan 😢
R_Arslan Ozlemkavak ahhh ahhh catlaklar yolda sakin kasima buzdolabina gul suyu koy ferah ferah sur karnina bana cok iyi geliyor.
Zeynepzeze Ben 32 haftalığım nerdeyse yırtcam artık karnımı. Dışarda bile elim karnıma gidiyor krem falan da fayda etmiyor 🤦♀️
Buharaa Benimki de cok kaşınıyor 36 haftaligim ama çatladığı icin kaşınıyor biliorum çünkü cok catladim hala daha devam ediyor