Gamzecinar141119 Merhaba benim gibi hamiş dostlarım size bişi danışmak istiyorum son haftalarda doktor 10 güne bi falan çağrıyor y kaçıncı haftadan itibaren ne sıklıkla çağırıyor bilen varmı acaba
Aytac_Guven Gamzecinar141119 33 hafta 5 günlük.hamileyim 2 haftadan bir çağırıyor.ilerleyen zamanlarda belki daha çok.cagirir
srfnr Gamzecinar141119 ben 37 den sonra gitmeye basladim 10 gun icinde tekrar gidince muayne ucretide alinmiyo 😝😋
SemaSalihh Gamzecinar141119 30 dan sonra 15 günde bir 35 den sonra 10 günde bir çağırmaya başladı tabi ben devlete gidiyorum özeller haftada bir çağırıyor
Aytac_Guven Gamzecinar141119 28 haftadan bu tarafa öyle gidiyorum benim düşük tehlikemden dolayıda ola bilir
Gamzecinar141119 aytulbasturk hımm ya özele gidiyorum muane ücretide çok fazla son haftalarda sürekli gidiceğim için bütçe ayarlaması yapmam gerekiyo uff çok sıkıntılı şeyler ya
aytulbasturk Gamzecinar141119 özel hastanelerde muayene olduktan sonra 10 gün içinde tekrar gidersen muayene ücreti almıyorlar canım hemen hemen her özel hastanede vardır sanırım bu aklında olsun
Gamzecinar141119 Aytac_Guvenhımm çok erken başlanmış ama olsun önemli deil Allah tez vakitte sağlıkla kucağını almayı nasip eder inşallah bebeğinin tam olarak sıkıntısı neki özel değilse tabi Allah yardımcın olsun inşallah bu arada 🙏🙏❤️
Gamzecinar141119 srfnr ya bende öyle düşünüyorum öyle yapsam acaba sorun olmaz demi 10 nuncu gününe alırım hep bende 😂
Hmdeatas Gamzecinar141119 Ama 37den sonra her hafta gel diyor o zman biri ucretsz biri ücret lı oluyor. Oyle hesapla bence:)
Zuzuum Gamzecinar141119 benm 30. Hafta geçince 20 günde bir gitmeye başladım ayda bir gidiyordum gerçi özel olduğu için 10 gün içinde kontrolede gidiyoruz şimdi 10 günde 1 gbi oldu 20 günde tedawi haftasına kontrol olunca
Gamzecinar141119 pelin_87 belirli bi hastane yoktu gittiğim doktorun biraz başından savsakladığını geç anladım şuan yeni bi doktora başlıcam onunda muane ücreti çok fazla ama artık yapıcak bişi yok ayarlamam lazım 😂
ChubbyOrange Gamzecinar141119 ben 32de gittim sonra 35te çağırdı gittim bir sonraki 37de dedi Cuma günü 37+0 olacak gideceğim sonrası nasıl olacak ben de merak ediyorum. Benim kontrol sürem 15 gün bu arada 15 gün içerisinde gittiğimde kontrole para almıyorlar genelde diğer hastahanelerde 10 gün sanırım.
pelin_87 Gamzecinar141119 kaçıncı haftadasınız canım, biz 20nin içindeyiz doğum paketi alıcam ben, bundan sonrası için 7 muayene, yapılması gereken testler sadece ayrıntılı ultrason yok sezeryan Doğum 5500tl