zeyburk 21 haftalık hamileyim . Beyincikte sarkmam var. Ikınma hareketleri zorladigindan zorunlu sezeryan öneriliyordu eskiden. Ama şimdi normal doğumu zorla diyorlar. Benim gibi olan var mı? Doktorunuz size neler önerdi?