2 erken doğum riskini atlattıktan sonra artık gebeliğin balayını bitirdiğimi düşünüyorum. Ağrılar başladı kilo pek almadım ama çatım beni mahvediyor. Yakında lavaboya yatak sermeyi düşünüyorum. Minnoş tekmelere maruz kalıyorum. Ve zıbın haricinde daha hiç bişey almadım. ve hiç bişey almamış olmam beni inanılmaz strese sokuyor.😂 sizde durumlar ne hanımlar? 🌸 27+0 dan Meva hanımla selamlıyoruz sizi 😇🧿