Öğlen post açmıştım 3cm açıklık var deyip yatışım yapıldı diye şimdi çok yürümeyip çömelemediğim yattığım halde 5e çıktı sanırım sabah olmadan doğacak oysa şuan doktorum yok ve ebelerimde çok ponçikler ama doktorumu çok istiyorum demem o ki rahim ağzı kısalığından serklaj olan olmayan yatan hamileler hiç nasıl doğurucam diye korkmayın bu rahatsızlığın tek faydası doğum için hızlı açılma yapması İnşaAllah 38 39 olursunuz da kolaylıkla doğurursunuz 🤲🏻 forumdaki tüm hamişler dualarımda şuan da🤗 sizde duanızdan eksik etmeyin yeter bana 🌸