Mommi Kaderciginizz bende bugün gittim hastaneye ama hala çatı muaniyemiyapmadı doktor nst sancılar da pek yüksek çıkmadı ama şimdi arada bi sancı vuruyor sanırım yalancı sancılar😂 39+1 oldukkk kızımla
Betyil Kaderciginizz 39+5 dik biz hiç planda yokken bugün doğdu, onlar nezamn doğacağıni iyi biliyor stres etme gelir yakında 😍
Cnslozbek Kaderciginizz biz stresten çatliycaz onlarin hala gelmeye niyeti yok 😒 39+3 insan sancim gelsin diye dua eder mi ? Ediyorumm . Cok yipratti beklemek
anapanda12 39+1 hastanedeyim 5cm açılma var doğumu bekliyorum. Doğurmicam diye düne kadar üzülüyordum bugün böyle oldu. İnan gelecekleri vakitlerini bizden iyi biliyorlar, bakarsın sende sabaha sancılanır öğlene kucaklarsın yavrunu🤗
Yagmurcuk anapanda12 ben kader hesabima giremedimmde insallah bendede oyle olur ama tık yok allah bi avazda kurtarsin cnmm :)
Pelintaner anapanda12 oyy tuylerim diken diken oldu hayirli dogumlar insallah allah saglikla kucagina almayi nasip etsin bizede dua et😊😊😊🙏🙏🙏
anapanda12 Yagmurcuk amin canım inşaAllah cümlemizi tek avazda kurtarsın Rabbim. Hurma, yürüyüş merdiven inme çıkma yürüyüş çömelme ve ilişki de hızlandırıyor durumu bilgin olsun 🌸💖
Yagmurcuk anapanda12 yuruyuss afedersinn cok zorlaniyorummm dediklerinin hurma Yiyorumm yuruyorum ama yurumek cok zorr geliyoo :/
Yagmurcuk Mommi benim sancilarr çıkıyodaa ben hissetmiyomusumm ama bugun baya sanci falan vardida gitti 🤦♀️
Yagmurcuk Betyil ya benlee bir olann herkes dogum yapti hani benden sonra evlenenler bile ben kaldm insan iyice stres olup bunaliyo ya
Cerenkurt06 Yagmurcuk yaniii ama 40 ve ilerisi icin daha bi zor 🤣🤣 yani 38 yeni 39 da gelmemesi cok dert degildi zaman vardi ilerledikce sabirsizlik geliyor🤣