Farah34 haftamdayım Yaklaşık iki haftadır hareketleri daha küçük öncesi çok daha hareketliydi ve karnımda 2 saniye kadar titriyor gibi hareket oluyor bu durumları yaşan var mı aranızda
Ikimelekannesiolcam Farah34 bende 30. Haftadaym canm ama hssediyorm elbtte yvaslama olacak ama ztn trkme ghi degil su dlgasi gbi kayiyo surtunerek kayiyo gbi olyo seninki nasl blmiyorm ama
Kubra66 Farah34 bende aynısını düşünüyorum ve bu durum benude endiselendiriyo surada bende bekeleyeyim.. insallah normaldir doktor kontrolüm de carsamba günü onu bekliyorum o yüzden
Beyazlale Farah34 bende 31+6 yim hareketleri cok azaldi hemsire bu haftalar en fazla hareketli oldugu zamanlardir dedi canım sıkıldı benimde sadece orda oldugunj hissettiriyor yarin randevum var bakalim doktorum ne diyecek
espalp Farah34 ben 29+5’im gündüz doktora bunu sordum. Pazar günü çok az hareket etmişti eskisine göre. Normal olduğu söyledi. Hatta bi gün hiç hareket bile etmeyebilir dedi. Daha küçük o yüzden takma kafana dedi🤷♀️
Farah34 Bu haftalar da çok daha hareketli olmaları lazım benim kanamam da oldu eşinden sebep hareket azlığını buna bağlıyorum bende