ESENarslanhan Merhaba hanımlar, size bir sorum olacak. Bugün kan testim de BetaHcg 299 cıktı sizce kaç haftalıktır. Doktor yeni daha dedi. Adet takvimine göre 5 haftalık ama yeni dediği için merak ettim . Şimdiden cevaplayanlara teşekküler
Yvsbsra ESENarslanhan canım bende dün kan tahlili yaptırdım 39.10 çıktı ve adetime göre daha üçüncü haftamdayım senin de beş olabilir 😊
gezentianne ESENarslanhan Canım benim 300 iken 5 sanmıştım ama geç döllenme oldugunu sonradan ögrendik o zamanlar 4. haftammış
Kubraaas @ESENarslanhan hamilelik adet tarihine göre takip ediliyor. Sadece keseyi görme gibi durumlarda geç döllenme falan deniyor. Mesela ben 20. haftamdayım ultrason ölçümlerine göre 22 deyim. Doktor bugünde söyledi 2 hafta ileri geri olur. Son adet tarihine bakacağız dedi.
ESENarslanhan Kubraaas Çok teşekkür ederim sanırm benimki geç döllenme 1 hafta önce 0,1 'di. Şuan 299 hâlâ şoktayim 😊
Dilos10 Benim 4774dü öğrendiğim beta doktora gittim 2 gün sonra 4+5 demişti keseyi felan görmüştük 5 haftada kalp atışını dinlemiştik