Bigün akşam 22:01de oğlum oldu ertesi günü akşamüstü çok çok az gelmeye başladı 3.gün gündüz artmıştı doyuracak şeklde ama çocuğum emmiyordu o ayrı sağarak falan 6.ayı gördük sonra sağacak kadar bile gelmedi bıraktım tamamen kesildi oğlum şuan 14 aylık ve ben 10 haftalık hamileyim sızı falan bişey yok ama şuan süt geliyo yine tahminimce ikincide hemen gelicek sanırım ama araları az olmasına yoruyorm.gerçi çevremde 4-5 yaş arayla çocuk yapanlardan duyuyorm ilknde hemen gelmedi ikinci çocukta daha ilk emzirmede geldi falan bence tamamen bünyeyle geçirdiğin hamilelkle alakalı sanırım