Akademisyenanne Kizlar merhaba. 17 haftalik hamileyim. Vucuduma bakim yapiyorum ama yuzume hicbir sey surmuyorum. Yagli bir cildim var. Arada defne sabunuyla yikiyorum. Siz neler yapiyorsunuz yuzunuze? Maska falan uygulayan var mi?
Aysedgrlikrkmz Akademisyenanne ben zerdeçal ve unla maske yapıyorum iki güne bi sürüyorum birer çay kaşığı yetiyor krem kıvamına getiriyorum siyah noktalara filan iyi geliyor
Akademisyenanne Aysedgrlikrkmz kivami icin ne koyuyorsunuz? Zerdecal toz gibi biseydi sanirim. Unla nasil karistiriyorsunuz?
Aysedgrlikrkmz Akademisyenanne ilk başta sararma yapıyor yüzünüzü 15 dk durduktan sonda ılık suyla durulayın havluya silmeyin sarartıyor sararınca paniklemeyin geçiyor 🥰
Eceyavuz Ben bir gun sirkeyle temizliyorum bazen duştan sonra kil maskesi yada kara maske yapiyorum argan sabunu kullanıyorum ama yüzümdr ki lekeler hala gitmiyor