Kızlar iyi akşamlar hatırlarsanız bir kaç gün önce bir post açmıştım.
doğum tarihim ağustos 28 ama doktorum çok aşağıya baskı yapıyor dediğimde geçen salı beni alttan muayne etmişti rahim kısalması var 24 mm demişti heran gelebilir hazırlıklı ol diye söylemişti progestan içiyordum bıraktırdı onu bıraktığım için mi bilmiyorum 🤷♀️ doktordan geldikten bir kaç gün sonra kalçama ağrı girdi kramp başlarda o kadar ağrım yoktu ama şuan belim kopuyor resmen 😏
yarın kontrolüm var ama bir de bana sorun ya alırsa beni Doğuma diye 😒
Rabbim dayanma gücü versin çok korkuyorum 😞