Drryy Kızlar aranızda diyetisyene giden varmı ben yarın gidip başlıyorum 9 haftalık hamileyim zorlanıyomusunuz bu süreçte nasıl gidiyor
Efsoo Drryy neden gidiyorsun?fazla kilo almaamak icin dimi?simdiden kendinde dikat ede bilirsin bence.son aylarda gitsen iyi olur.bana dkktor git dedi gitmedim😂kendim diyet yapdim.2 ayda 1 qram bile kilo almadim