bsrsl_2016 Nani926 ☹️bnde yanliz değilmişim.. bazen kendi.kendime cokmu nazliyim diyorum amayokyani elimde degil ..eski enerjik hallerimi ozledim
Mavilianne bsrsl_2016 29 haftalık oldum benim de bazen öyle. Sola yatıyorum sola vuruyor sağa yatıyorum sağa vuruyor. Uyuyorum ama 2 gecedir ayaklarım huzursuz çok ne olduğunu anlayamıyorum 🤦🏻♀️
Hazelkrnz bsrsl_2016 5 tane yastık koyuyorum belime yinede olmuyor hiç uyumuyor gibiyim 10 dk dalıyorum 1 saat pozisyon bulma derdine düşünüyorum sonuç yine 10 dk🤦♀️
AyseTugba22 Aynen bende yatamıyorum 25 haftalığız sola yatıyorum sol tarafım batıyor sağa yatıyorum sağ taraf batıyor her saat uyanıyorum ☹️ ama yavrum için değer ya o yeterki sağlıklı olsun ❤️🤗
bsrsl_2016 AyseTugba22 ay hepimiz ayni durumdayiz anlasilan ... hic rahat yok .. az kaldi artık napalim dayanicaz canim 😏 ama şimdi uyumazsak doğumdan sonra zaten bebisle zor tadini çıkarmak istiyorum
minikkurabiyem2019 Gamzezz bebege kan akısımı gitmezmiş özellikle sol tarafa yatmak iyiymiş . Sag sol yatarsan daha iyi
alyavetuna bsrsl_2016 sabahın 5 ı oldu şuanda aynı durumdayım ağır hissetmiyorum kendimi ama uykum çok bölünuyor nedense 😣 saga sola yatarken biyerim ağrıyor belim tutuluyo 😣
Ceydafd Ben de 36+1deyim saat 3ten beri ayaktayım baktım olmuyor kalktım kendime kahvaltı hazırladım şimdi yiyorum valla :))
AsenaD bsrsl_2016 merhaba canim 22+1 lik oğluma hamileyim. Ayni agri bendede var ağlayacak durumdayim. Sag kaburga kemigim vr sağ göğsumun altinda ki kürek kemiğim ağriyoo. Yani sanki sirtimdan bi ok saplamista o gogsumun altindan cikmis gibi yatamiyorum oturamiyorum ne yapcagimi sasirdim vallahii 🙈😣😣😣😣
bsrsl_2016 Eminesuat kiz sen rahat olma zaten artık eli kulağında geldi gelecek😄 cocuj kocaman olmuştur senin hic rahat edememen lazim 😄
GuelGltkn bsrsl_2016 bende 29 haftaligim uyku problemim yok yatagin icinde posisyon degistiremiyorum bi döneyim desem kasiklarima bi agri giriyo bacagima kadar inen bi agri
Cagladevecioglu bsrsl_2016 bende 26 haftalik ikiz gebeyim canim ayni durumdayiz bazen agliyorum sinirlerim okdr bozuluyoki yatamamak oturamamak yuruyememek insani cok yoruyo bazen 😔