Afra_hatunn bende normalde şu içemezdim yani bulantım falan olduğun da şimdi sabah kalktığımda içiyorum yarım litrelik şu şişem var 6 kere dolduruyorum arada da büyük bardaklarla içiyorum 3-3,5 litreyi buluyor şükür suyu sade içemiyorsan içine sevdiğin meyvelerle tatlandıra bilirsin hem de faydası olur