Evet kızlar sonunda bnde oğlusuma kavuştum.. Dün nişanim gelmişti... Ama ağrım sancım yoktu... Sadece gece bel ağrım şiddetlendi. Bugün sabah lekelenme devam edince dokturuma haber ettim. Hemen gelmemi söyledi.. Giderken de zaten sancım başlamıştı.. Öyle böyle derken sancım şiddetlendi.. 2 ikinmada oğlum gözlerini açtı dünyaya... Tam 40 haftalık doğum yaptım.. Çok çok güzel bir duygu.. Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah... Siz güzel anne adaylarına da hayırlı sağlıklı ve kolay doğumlar dilerim... 😍😍💐💐