Kızlar iyi akşamlar bugün 38.haftalık oldum kontrolüm vardı doktora gittim . Doktor muayene etti rahimde yumuşama var dedi önümüzdeki salı doğum yaparsın büyük ihtimal dedi bu haftalarda da olabilir dedi . Rahim yumuşamasına internetten baktım doğumdan 3-4 gün veya 1 hafta önce oluyormuş sizler böyle bişeyle karşılaşıp ne zaman doğum yaptınız 😌