Sdskrksz Merhaba kızlar 25. Haftayım ve sol göğsümden süt aktığını fark ettim biraz sıktım yine çıktı erken doğumu tetikledigi için ellememeye çalışıyorum başına gelen varmı yardımcı olabilirmisiniz?
defne55 Sdskrksz ay sıkarken acımıyor mu iyi cesaret ben elleyemem bile düşününce bile içim.ürperiyor
YeterK Sdskrksz normal gelmesi ama hiç ellemeyin, sıkmayın. Rahatsiz edici durumdaysa göğüs pedi kullanin
GozdeMurat18 Bende de o haftada başladı akmaya ben hiç ellemedim 31 haftalık olduk şimdi, kolostrum denen ilk süt o. Sakın sıkma sıkarsan erken doğumu tetikler.
Sdskrksz GozdeMurat18 teşekkür ederim yok sıkmiyorum sadece bi kere acaba dedim evet geldi bidaha ellemedim
GozdeMurat18 Bende de o haftada başladı akmaya ben hiç ellemedim 31 haftalık olduk şimdi, kolostrum denen ilk süt o. Sakın sıkma sıkarsan erken doğumu tetikler.
Sdskrksz YeterK şuan o kadar değil yatarken göğüsüm açıkta oldugu için yataga akmış öyle gördum biraz sıktım geldi bidaha dokunmadim eger gelirse tekrar ğögüs pedi kullanirim tesekkurler
Ebru5553 Şakın sıkma canım benim 21 haftada gelmeye başladı sıkarsan erken Doğumu tetiklersin göğüs pedi koy göğsüne
Serrameri @Sdskrksz göğsünü elleme sıkma gelmesi normal benim 16 dan beri geliyo hiç ellemediğim halde öyle bi geliyo ki hep göğüs kısmım ıslak oluyo doktor normal dedi vücut süt üretimine çoktan başlamış oluyo haliyle ucu yoksa da böyle süt gelmesi normalmiş. Şuan 32+4 haftalığım 1 cm açılmamda var riskim vs yok sen elleme erken doğumu ellersen tetiklersin.
dze İlk gebelikte benimde olmuştu Dr um sütyen tak yatarken demişti ben de sütyensiz yatan bir insandım doğurana kadar takmıştım geceleri sütyen, ama gün içinde bol veya gevşek sütyen takarsam yine akıyordu pedlerden kullanabilirsiniz faydası olur