FnurGokcan Hanımlar 2 gün sonra 36 haftalık olacağız ve 3-4 gündür altta sızlamalar baskılar oluyor ve canımı çok acıtıyor. Bunu yaşayan var mı?
Mervednr FnurGokcan bende ara ara oluyor canım 31 haftalığım bende erken doğum riskim de var korkmuyo değilim. Cumartesi randevumuz var bakalım ne diyecek
2lokummannesiii FnurGokcan normal canım artık o haftalarda başlıyor bende de var 36 haftalığım hatta benim daha önce başladı.
Sewwo FnurGokcan aynı haftadayız bende de var valla çok zorluyor bacaklarımı sanki ayırmışlar da onun acısınıçekiyor gibiyim . Alttan alttan vuruyor. Bir de karnım acıyor artık . Sizden farklı olarak parça parça nişanım geliyor. Doktora gittim size de belki faydası olur. Bebiş doğum kanalına yerleşmiş başı baskı yapıyormus o sebeble ağrı oluyormuş. Sona geldik artık Allah ım hepimize yardım etsin
Neslihann88 FnurGokcan canım aynı sorunu şuan bende yaşıyorum hastanedeyim yatisimi verdiler serumlar iğneler ilaçlar öyle duruyorum nstde Şancı kasılma çıktı 30 haftaligim daha
2lokummannesiii FnurGokcan yok ya baskı yapar dedi doktor kafa aşağıda olunca alta vurur bol bol dinlen
Sewwo 2lokummannesiii böyle durumlarda artık yürümemek mi lazım ben doktora onu sormayı unuttum. Yarın kontrol var soracağım amaa..
FnurGokcan Sewwo kontrolden sonra tekrar bilgi verirseniz çok sevinirim, hepimize Allah hayırlı doğumlar nasip etsin☺️
Sewwo FnurGokcan gittim kontrole. Nstye bağladılar. Az az sancılarım çıktı. İnşallah 1 2 hafta daha kalır dedi. yürüyüşü sordum ben normalde hep yürürüm aylardır.Artık yürüme etken gelsin istemiyoruz tetikler dedi 1 2 haftayı atlatalım sora gelmezse harekete geçersin dedi. kızlar birde 4 gün önce 2450 demişti doktor bıgün 2900 küsür dedi. Ya gerçekten hızlı kilo aldı diyor yada baş aşağı olduğu için kafası ağır basıyormuş .
Elifff_BHMB 35 haftadan sonra oluyor evet Bebek dönüyor çünkü ve alt tarafa baskı yapıyor bende aynı durumdayım 😣
Smrb Bendr 31 haftaligim bendede oluyor arada sanki buyuk tuvalet ihtiyaci gelir gibide oluyor, gercekten insan kokrmuyor degil.
FnurGokcan Neslihann88 Allah yardımcın olsun canım benim, bebeğinle hayırlısıyla tam zamanında kavuşursunuz inşallah☺️
Merve612506 FnurGokcan canım bnde 37+5 36. Haftada çok vardı doğum yapacam kesin dedim şuan geçti az var normal bir şey yani
FnurGokcan Merve612506 bebiş 2 hafta önden gidiyor diye sürekli doğum yapıcam kesin korkusuyla yaşıyorum🙄
Seymaceylan78 Bende 36 haftama giricem 2 gün sonra aynisi bendede oluyo bi baski sürekli lavoba ihtiyaci karnimin icinde yanma cok az kaldi saglikla kucağımiza aliriz insllah 👼👼
FnurGokcan Seymaceylan78 o sürekli tuvalete çıkma ihtiyacından dolayı zaten yürüyüş yapamaz oldum her dakika tuvaletim var😂
Tubabulat2018 FnurGokcan evet var bendede 35. Haftamda basladi 36+5 iz dun muayenem vardi sancim cikti doktorumada anlattim artik sancilarin baslamıs ondan dedi.
Tubabulat2018 FnurGokcan yani heralde dün doktorum artik olabilecegini soyledi artik bebeklerimiz gelmek istiyor.