pastelaskinaa Doğuma iki gün kaldı kızlar bebeğim bu gün çok hareketli ve iğne batıyormuş gibi oluyor vajinama çok hafif te belime bir saniyelik sancı girip çıkıyor bugün aralıklarla neden oluyoe bilen varmı
theo pastelaskinaa günlerimiz aynı sayılır benim bebeğimde çok hareketli şuan. Şuracıkta bekleyeyim doğum yaklaştıkça hareket azalması lazım diye yazıyolar ama 😔
Tubabdullah pastelaskinaa 34. Haftadayım ve sanki bebek karnıma sığmayacak gibi çok kötü hissediyorum, 39 lara kalsam ne yaparım 😭😭
Admh pastelaskinaa canm benimde bugün 39+6 aynı durumu bende yaşıyorum bugün çok hareketli ve bende de 10 saniyelik sancılar var ama düzensiz 🙄
Admh pastelaskinaa ay ins ya valla yürüyüş yaptım sıcak suya girdim squat yaptım 😂Bi umut ama biliyorum ki sabah da benimle kalkacak umudum kalmadı 🤣