nurcakir58 Söylenecek söz bulamıyorum gerçekten, diyecek hiç bir söz bulamıyorum. Benim bebeğimin sağ 6 sol 10 doktor korkma dedi doğunca düzelir baktın doğuma kadar kaybolur dedi zaten bilirsin anne karnında birşey yapamazlar. 10 na kadar normal dedi bende 2-3 doktor gezdim çok üzüldüm ağladım gerek eşim, dua ediyorum hep başka çarem yok. Ki geçeninede denk geldim böbreği riskte olup diğer kontrolde kaybolanınada rabbim korusun ..