kbru5 Kızlar 38+5 bugün doktor çatı muayenesi yaptı. Bebek tam yerleşmemiş ama yumuşama var dedi. 1 saat öncede çok şiddetli adet agrısı gibi agrım oldu biraz sürdü geçti. 1 saatte 3 kez oldu. Acaba Doğum sancıları mı anlamıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz
Esramese kbru5 yalanci sancilarn var bnm sancim suan 150lerle ama tik yok 1cm acilma var bugun gittim doguma acilma yoktu suni istemedm geri geldim 38+3