Kızlar 4+6 günlük hamileyim bu ikinci gebeligim rahmimde yafa kasiklarimda mi bilemiyorum çok ağrım var arada sol kalça bölgemede vuruyor ama rahmim çok ağrıyor normal mi bu durumu yaşayan oldumu lütfen yazarmisiniz ben kızıma hamileyken ağrı yaşamadım 😣