Dmlakkayaa Buzii denize girmek sakıncalı değil ama ilk günler tehlikeli olabilir istersen yorma kendini canım
Sedaaa87 Buzii denize girmenin hiçbir sakıncası yok. Ben 6 haftalıkken bayramda girmiştim , şimdi de tatildeyim 14 haftalık olduk. Sadece bikini ya da mayo ıslak olmasın ona gayret etmen gerekir.
Nurrrrr Buzii ben saha 2 hafta önce geldim bebeğim 9 haftalıktı gittiğimde 2 hafta boyunca girdim şükür şuan 12 haftalık oldum bişey olmadı sakıncalı değil canım 🤗