Merhaba kızlar 36+6 haftalık hamileyim nst ye ilk girdiğimde sancı çıktı ikinci defa girdiğimde bebeğin kalp atışları yüksekti bugün kalça kemiğimi sanki kesiyorlar çok fena canım acıyor ve karnım çok sert nefes alamıyormuş gibi hissediyorum sizce Doğum başlamış olabilir mi açılmama da daha önce hiç bakılmadı doktor kontrolüm Ağustos’un 6 sında acile gitsem mi acaba sıcak duş aldım hala aynı şekilde ne yapsam bilemedim