NimetDilmen Sezeryanle doqum yapanlar perşembe qunu dikislerim alincak. Acıyo mu alınırken bilqisi olan yardmcı olabilir mi?
Deletedmom2224 NimetDilmen sezeryan da artık alınan dikiş atmıyorlar ki. 7 ay önce oldum kendinden eriyen dikiş attılar
Fasulyem22 NimetDilmen normalde eriyen dikiş atıyorlar artık hatta lazer dikiş bile çıkmış ama dikişler alınırken acımaz merak etme eğer enfeksiyon kapmadıysa yani kabuklanma falan olmadıysa o düğüm yerleri varya ordan tutup neşterle çizik atıyorlar oluyor bitiyor can yakıcı bir şey degil
Deletedmom133 NimetDilmen acımıyormuş neden eriyen yapmadılar sizi🤔bende korkuyordum çok şükür benimki eriyen den
NimetDilmen Muallimehanim Beebek ckana kadar hic bisey hissetmiosun sadece dokunusları hissedio qibi oluyosun ama hiiic aqrı olmuyo uyusturdukları icin 😊 he sonrası için doqruyu solemek qerekirse evet zor. Birinim desteqiyle yuruyosun oturup kalkıosun yatiosun felan hep birinin yardımıyla oluyo bunlar bi kac qün ve yürürken cok zorlaniosun. Bqun 6.qunum daha iyiyim ben çok şükür ama tam.qecmis deqil henüz
Ebrukuzey Muallimehanim ben 10 Temmuz’da spinal sezeryan oldum çok şükür öyle bir zorluğunu görmedim :))
Ebrukuzey Muallimehanim ben çok kolay atlattım hiç merak etme benim kadar korkan olamazdı heralde :) ama tavsiyem genel anestezi olma epidural veya spinal tercih et ben çok araştırdım doktor ve anestezi uzmanı da bunları tavsiye etmişti, genel anestezi de uyanırken çok ağrı hşsediyormuşsun :(
NimetDilmen Deletedmom133 Ya bilmiorm ki belkide eriyendir benim haberim yoktur. Ama eriyense niye 1 hafta sonra kontrole caqırdılar ki. Eriyen nasl oluyo tarif edebilirmisin?
NimetDilmen 2lokummannesiii Blmiorm ki belkide eriyen dikiştir ben blmiormdur. Tarif edermisin eriyen dikişi
Nemoanne Ben ilk akşam yardımla oturup kalktım ama sonra kendim biyerde tutundum kalktım ,3 gün tamamen iyileşmiştim. Ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk iyileşirsiniz
Ebrukuzey NimetDilmen beni De kontrole çağırdı ameliyattan 10 gün sonra, belki yapıştırma yapılmıştır rutin bir kontrol olabilir bir de ameliyattan 40 gün sonrası İçin çağırdı doktorum
Deletedmom133 NimetDilmen hee alınacak dememiş bakmak için çağırıyor almayacak ultrasondan bakacak enfeksiyon var mı nasıl toparladı diye kontrol yani bende gittim dikisin naylon ipten değil mi birde ameliyat sırasında buhar gördüysen yapıştırma dır
Ozderr NimetDilmen eti ete yapıstırmıs oluyorlar hatta bi kaç gün balon gibi kabar kabar bi görüntü oluyor dikiş yerinde ödemden bir hafta sonra da Rahime bakıyorlar ultrasonla karından pıhtı var mı diye dikiş yerin iğleşiyo mu diye
dze NimetDilmen devlet hastanesi diye tahmin etmiştim zaten genelde uygulamalar güncel olmuyor buralarda eski usul devam ediyorlar