Kızlar merhaba 38. Haftanın içindeyim bebeğimin karın çevresi bir ay geriden geliyor kilo alımında sorun yok suyum kan akışı iyi ama aklıma takılıyor aynı şekilde olup doğum yapanlar var mı? Sadece zayıf mı doğuyorlar?Bu arada eşim uzun boylu ve aşırı zayıf genetik deniliyor ama belki aynı durumu yaşayanlar vardır diye danışmak istedim